pondělí 29. června 2009

Za toto bych se možná měl stydět ...

... už zase? podruhé za dva týdny? Začíná to byt nebezpečný. Jenže je to zase pravda.

Hlavně teda musím napsat, že mě to tu bez Bětky nebaví, že mě chybí a celkové mě to extrémně nevyhovuje. Ale ...

Tolik volnýho času jsem neměl od dob nezaměstnanosti. Volný den nebo týden jsem taky určitě měl, jenže moje reakční doba se očividně pohybuje někde u třetí ho týdne, kdy mám dost volného času. Protože až včera to už vypadalo, že budu doma dělat něco jiného než co je normální. Třeba si číst nebo se učit nebo se nedejbože konečně naučit jezdit na kolečkových bruslích. Jenže včera jsem byl celej den mimo, tak to neprošlo. Ale je to otázka dnů. Jenže co když se mě to začne líbit? Být víc jak jednou za týden (počítám aji sobotu a neděli) víc jak dvě hodiny doma, aniž bych nemusel umývat, uklízet a jíst, chystat se na něco nebo někam a být tam sám.

Na tom být měsíc nebo dva sám není to nejhorší, že je člověk sám a chybí mu protějšek. Nejhorší je asi to, že člověk začne přemýšlet a to je k nasrání.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

o cem zacne premyslet? btw peknej blog namorniku:)

J.R. řekl(a)...

tak všelijak. jestli mu tohle náhodou nevyhovuje. jestli je dost odhodlanej. .... a tak. prostě nuda nuda. šeď šeď :)