pondělí 14. prosince 2009

Všechno se to tu nějak podivně předbíhá

Nijak mě to nepřekvapuje, že vůbec nemám ponětí, kde jsem poprvé četl o kapele Sporto a tak si stáhl jejich (nejen) nové album More. Na první poslech sem se do nich zamiloval, málem šel na jejich koncert a stačil už jenom jeden klik a měl bych teď doma jejich LP a tašku. Jenže sem měkýš a tak ani jedni neprovedl. Jenže sem si je zalíbil, tak, že mě stálo zato si je přidat na facebook mezi "přátele". Proto jsem si taky málem koupil to LP a kabelu, jinak bych nevěděl, že to takhle prodávaj. A taky díky tomu jsem se dostal k WWW. Kapele, která teď vydala nový album a který je prý málem tak dobrý jako to první. Takže sem začal ujížděj na další kapele. Tohle bylo ovšem trochu jinačí kafe. Rozhodně větší mazec a stoprocentně geniální hiphop!
Dva roky jsem stahoval hudbu, která mě padla do oka v Reflexu a pak v Respektu. Byl to jednou týdně pěkný typ, který ne vždycky šel sehnat, ale pokaždé se to krásně četlo. Když se podařilo stáhnout, tak byl pěknej pocit poslouchat něco co není úplně mainstream. Mnohem krásnější ale byl pocit pře hodinou v šalině, kdy jsem zjistil, že už týden znám kapelu o které je v respektu článek na dvě stránky!
Já vím, je to blbost, vůbec té kapele nerozumím, neznám ty songy a ani ty texty pořádně neposlouchám (poslouchám to v práci a nesoustředím se na to). Takže to není až tak super.
Už dva týdny mě hrozně mrzí, že jsem ten měkýš a že jsem na tom koncertě Sporto nebyl. Pokud mě budete chtít udělat radost, tak mě nenechte 27.1. samotnýho a pojďte se mnou na Flédu. ok? díky.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To je děsný, už se tady hrozně dlouho nic neděje.. Měl bys stím něco udělat, Kubo :-P

J.R. řekl(a)...

že? kdyz ja nejak posledni dobou nevim co mam psat. snad ani nemam kdy. byt nezamestnanej je cinnost na plny uvazek :)