úterý 10. května 2011

Vstávat dobrovolně brzo nejde

Potřebuju si akutně donést do práce sluchátka. Pracovat potichu je děsná nuda a navíc mě to vůbec nejde. Potřeboval bych si dát kafe a sluchátka na uši a pak začít pracovat. Takhle si dám kafe a nic. Trvá děsně dlouho než začnu něco pořádně dělat. Nedej bože aby vedle mě někdo telefonoval! Co já budu dělat až se přestěhujeme a vedle mě bude telefonovat třicet lidí to fakt teda nevím.

Už zase se mě nechce končit v SOMu. Je to špatný. Naštěstí už mě nic jinýho nezbývá a za ty tři školky mě to ještě třikrát přejde. Veselí ale bylo krásný. Snad nejvíc pohodová školka. Vlastně sem neměl nic pořádně na starost a jen si to v klídku korigoval. Už dlouho sem na školce v pátek neměl tolik času a možnost si jen sedět. Ještě dýl je to, co se mě sobotní dopoledne tak líbilo. Psát, že Jazoo byli geniální je zbytečný, protože to bylo v plánu a splnili přesně to očekávání, který jsem měl. Jen teda ruce bych usekal tomu, kdo vytáhl tu první židli a tím spustil lavinu, která skončila "přímým výslechem" kapely přímo na jevišti. Škoda. Mohlo se krásně kroutit a místo toho děcka seděli a blbě koukali. Zvláštní, že ani nohou si nedupali a na druhou půlku už tam snad ani nebyli všichni. Jsou to ignoranti :) ... ale ...... a teď mě facebook přerušil niť.

Tak tentokrát už by ta Zbrojovka snad mohla vyjít, což? Je to v týdnu. Je to večer, ale ne moc. Je tam cimbálka. Je tam víno i jídlo. Je tam něco co se nezná. Vážnost v takovém prostředí. Neříkejte, že nemůžete, že se učíte, že já nevím co.

Dát si Simonu do přátel byl dobrej tah :)

Ale tentokrát už bych tam měl jít! To už přece není normální si nechávat utéct takový věci. Takže v pondělí? Chtělo by to ale někoho k ruce. Víkend bude narozeninovej a after svatební a v pondělí musím být už o půl deváté v práci. Což je vítaná změna.


Jo a podívejte se na Beruščiny a Bářiny fotky ze svatby a Benovi ze školky.

Žádné komentáře: