úterý 14. června 2011

Jde to rychleji než jsem čekal

Opět sem udělal stejnou chybu jako už několikrát. (žádné vážnosti, slibuju) .... Viděl jsem totiž trailer k Dívce s dračím tetováním. ... trochu mě z něj bušilo srdce. Fincher asi dost ví co dělá. Taky si umí vybrat a tak mě nepřekvapilo, že to co k tomu hraje má na svědomí Trent Reznor z Nine inch nails. ... na tom by nebylo nic špatnýho. Jenže když ho někde slyším, tak ho musím mít. Stejně jako sem to udělal teď, sem o udělal aji po .... s kým to bylo. Asi to byl Witkin v Domě umění. Kolikrát sem tam Closer slyšel? Sem tam na to koukal snad půl hodiny s otevřenou pusou! ... ... a to je ta chyba. Nemůžu to slyšet a nestáhnout to. Stejně jako se to nedá poslouchat a zůstat normální.


A už je to tady. Čekal jsem, že se to v práci začne srát později. Ale že by me to zaskočilo, to jako ne. ... žádný vyhazovy se nekonají, to jako ne. Ale prostě se to celý tak nějak sype. Třeba to ale bude jenom dobře a po nějakých systémových a personálních změnách se ... se to tu nezavře jako vždycky.


Včera Fotolab trhnul rekord a sesadil s čela Barviče a Novotného, kteří dlouho drželi prvenství v řešení objednávky. SMSka, že si můžu zboží vyzvednout na prodejně, mě včera došla 24 minut od odeslání objednávky. Jsme od včerejška z nějakého záhadného důvodu majitelem foťáku. Nic se neplánovalo, nic se nečekalo a najednou to bylo. Snad ta rychlost vyřízení je dobré znamení a bude to jenom dobré.

Žádné komentáře: