pátek 2. září 2011

po kolikáté už to bylo?

Poprvé co si pamatuju se mě poslední den na kolech přihodilo, že jsem se fakt netěšil domů. Přitom byla zima, pršelo, výhledy nebyly, vítr funěl, peníze jsem šetřil, ... to zní jako bych tam strašně rád zůstával kvůli někomu. To taky není pravda. Asi se mě jenom tak strašně nechtělo do práce :)

Měl jsem v plánu sem dát nějaký podrobný info o té naší cestě, ale mapy.cz nepodporují zahraničí pro plánování cyklotras, tak nevím jak moc to půjde. Vlastně ani moc nevím co bych sem měl psát. Spíš to důležité budu dávat do toho dokumentu. Takže se můžete mrknout sem. Nebo se taky můžete mrknout na fotky a Bára snad odpustí (nebo mě to pak zakáže), když tu nasdílím aji fotky od ní, protože můj foťák se vybil tři dny před koncem.

Nevím jestli odjezd na kola může být víc šílenej než ten letošní. Kam pojedeme jsem měl vymyšlený půl roku dopředu. Bylo to jednoduchý. Rychlebky jsou prostě super a když máte možnost být v kempu s výhledem na ně, s úžasně modrou padesátkou, nově postaveným kempem, tak se nedá moc odolat. ... měl bych udělat reklamu. Takže jestli hledáte kemp nebo koupaliště u Javorníku, tak jedině koupaliště Červenka! (50°24'4.658"N, 16°59'49.202"E) Jen to může být takové složitější, protože teprve otvírá a není na žádných mapách ani nikde. Ale opravdu tam je ;-) To ale trochu předbíhám. Neva.

Nikdy nevěřte českým mapám, když hledáte polský kemp. Nebo jim věřte, ale musíte počítat s tím, že se nevykoupete (v teplé vodě) a že ten kemp nebude. My plánovali spát ve dvou u vesnice Batorów a vesnice Miedzygórze. Uznávám. První je značený jako tábořiště - moje chyba. Druhý tam ovšem ale opravdu vůbec nebyl. Domorodec nám ale řekl, že spát můžeme klidně o kousek níž u mostu. Na obou místech byl stůl, lavice, ohniště. V Batorówě navíc přístřešek a pes a v Miedzygórzích super potok na koupání, děsná zima a ve vesnici super picérka se psem ve znaku. Navíc těsně pod králičákem, kam se dá za hodinu a půl vyběhnout aji když prší - nahoře je horská chata (otvírá v osm), takže sme nezmrzli.

Pokračování příště ..... mám už zase co na práci

Žádné komentáře: