úterý 25. října 2011

Šťastný a veselý podzim



... protože je tu podzim.

... protože v kanclu je tma a prázdno.

Je osm a venku je pořád tma. Z nějakýho důvodu je tma aji vevnitř. Mám docela štěstí, že obojí se dá docela jednoduše vyléčit. Někdy je ale fajn si takhle udělat podivné pracovní prostředí. Původně jsem si chtěl pustit Nine inch nails, ale ti jsou zlý a nikdy si nejsem jiste jak to dopadne.

Nevím proč se snažím chodit do práce tak brzo, když pak stejně o to dýl uklízím doma, snidám v práci a protože sem vstal dřív, tak sem se dobře vyspal a tak mám náladu dělat věci, který normálně nedávám. Jako mrknout se co je Moderatu podobnýho na LastFm, psat o nějaké podzimní náladě nebo co (co?!).

Včera sme ale byli s Danielou na Traubce a měli zabarigádováno :-O ... naštěstí otvíračka byla jenom dobře schovaná a šestá byla tak akorát za jedno pivo v Mýdle. Proč jsou sakra tyhle dvě putyky tak daleko od centra?! Přecijenom dvě zastávky šalinou jsou nepřekonatelná vzdálenost. Co je ale důležitý je, že se tam zastavil čas. Podniky kde se zastavil čas jsou nejlepší. A pak že stroj času neexistuje! Uš se těším až tam budeme sedět a bude to "jako včera co tam byl Tekutej kapr". Někdy ti to Báru oplatím a půjdeme tam znova ;-)  ..... (ale musíš držet palce a muís tam být volno!).

A ať přijdeme na jiný myšlenky



Pohořel jsem na LastFm a tak mě nenapadlo nic lepšího než si najít Jacksona na Mixcloud.

Žádné komentáře: