neděle 19. dubna 2009

SOUTĚŽ

Tak po dlouhé době a navíc se soutěží. Tomu se říká panečku návrat :) Oni nám totiž zakázali v práci přístup na všemožný super oddechoví stránky, tak teď v práci pracuju, protože nám mimojiné zase začalo chodit něco na práci. Takže se to tak nějak hodí. Jen je teda blbý, že nemůžu na ty stránky všemožný, no.

Tak ale k té soutěži. Získal jsem, neřeknu kde, fotku jednoho velicé známého místa. A úkol je ten, že ten kdo první napíše zkama to je, tak vyhraje. Pravděbodobně bude mít dobrý pocit, že to uhádl, takže vlastně vyhrajete třeba všici. Což je ten lepší konec. Horší by bylo, kdyby nevyhral nikdo :) .... takže ta fotky je tu.



PS: Bětka s Bárou hádat nesmí, protože už ji viděly:)

11 komentářů:

Martin řekl(a)...

hej ja jsem si to myslel, ze to bude tahle fotka :) Ale ja se nepocitam, protozes mi to rikal.

Ondra řekl(a)...

Já to taky vím, ale taky se asi nepočítám. Tak ale pro koho je pak ta soutěž? Já chci něco vyhrát. Ach jo :(

betka řekl(a)...

ja jsem tu fotku nevidela!! ja chci hrat...skoda, ze nevim, kde to je:D to bude nakej tabor-cermna?

Ondra řekl(a)...

Pchéééé...

J.R. řekl(a)...

ale joo. videla ;-)

J.R. řekl(a)...

mno tak pry nevidela. byla si se sprchovat. Takze Bety, klidne hadej ;-) ... uz jsi tam jednou byla ;-)

brněnský drak řekl(a)...

Já též vím:)...

Ondra řekl(a)...

Tak co bude s tou výhrou? Někdo je prcek a nic neví a někdo je zase dinosaurus, kterej už nesmí hádat :( Mám to říct? :)

J.R. řekl(a)...

Betka urcite beztak uz vi, takze to rekni ;-)

Ondra řekl(a)...

Abych pravdu řekl, tak mě ta fotka teď vyděsila. Nejdřív jsem se koukal na ten bílej podlouhlej stín, jakápak to smutná duše tam bloudí. Br... A pak si najednou všimnu toho půlčlověka, co vstupuje do fotky zleva. Raději pryč s ní... Bůhví, jestli ti všichni lidi nejsou mrtví. Hůůůů... Přece jen tak divně koukají...

J.R. řekl(a)...

mrtví snad ne, ale prijde me, ze sou desne smutni, ale mozna jsou jenom zadumaní.