čtvrtek 30. dubna 2009

S náckem pod rozkvetlou třešní?

O víkendu jsem zjistil, že nebudu moct políbit Bětku pod rozkvetlou třešní (nebo je to višeň), protože budou už všechny odkvetlé. Podle všeho bude ale problém jinde. Brněnští radní se asi akutně potřebovali podrbat na zadku a tak budou na prvního máje pod třešněma nasáškovaní nácci.
Nemělo by být v popisu práce politika sedícího na radnici? Možná by pro začátek stačila nějaká pravidla. Třeba že člověk souzený za rasově motivovaný útok nemůže svolávat cokoliv kamkoliv? Tak ale dobře je to jedna s mála akcí, která se za poslední dobu uskutečnila. Kdyby se to dělo pořát, tak to by byla jiná ... ne. počky! To vlastně není poprvé. Vždyť pořád se teď něco takovýho děje!
Docela mě to sere. Tešil jsem se na prodloužený víkend, kdy budu něco dělat a pak si třeba pujdů sednout někam na zahrádku nebo do města něco koupit. Teď aby se člověk bál jet přes město. Na české mě zmlátí, protože nemám vlasy na hlemě na kolo, na moraváků mě zmlátí, protože mam pod tou helmou vlasy a nejsem debil a pak preventivně dostanu pendrekem na nádraží, protože ... proč ne?
Takže asi přecijenom budu doma umývat okna, dávat věci z komory do sklepa, vysávat, nasávat a pak asi pojedu do střelic přes přehradu. Snad se mě nic nestane.

Žádné komentáře: