úterý 15. září 2009

+

Před dvouma rokama, někdy na podzim, jsem byl vehnán do spárů finanční poradkyně a založil si u ING investiční fond. Může být na toto lepší doba než před obrovskou finanční krizí? Vůbec nevím. Rozumím tomu asi tak jako chování morčat. Kdybych místo toho choval morčata, tak by se mě asi teď někdy narodilo morčatě. Po dvou letech se totiž změnilo pětadvacetiprocentní mínus na plus. Plus který sice pořád ještě začíná nulou, ale člověk se má radovat z maličkostí a dokud může ... stejně tak se raduji teď, protože jsem v práci našel nové album IAMX, které jsem asi někdy letos stáhl a zapomněl na něj. Stejně tak jsem se včera radoval, protože jsem jen tak koukal na HIMYM a zjistil, že jsem vůbec neviděl poslední díly ze čtvrté série. A to jeden díl nemám vůbec. Nebo jsem se ráno radoval z našpiněnosti všech skleniček, co mám doma. To ale bylo tím, že jsem byl ještě oburčákovanej.

Žádné komentáře: