pondělí 7. září 2009

Evangelická vs. Katolická svatba

Naštěstí tu nechcu rozebírat která je lepší, mě bližší, příjemnější, správnější nebo nějaké další "ší". To by totiž nebylo moc rozumné a vlastně by to ani nešlo. Spíš by teda byla blbost se do toho pouštět.
Ale stejně mě to bylo celou sobotu záhadou. Byl sem totiž na svatbě v blahošovi a bylo to děsný. Žádný kytky v klopách, ani na lavicích, dokonce ani první svatební polibek. Chyběly mě svatební koláčky. Nehrála žádna hudba k tanci, protože ani skautky, který tam končili nebyly ochotný tančit. Prostě zvláštní. Dobře není to tím, že by to byla evangelická svatba. Ani to není tím, že by to byla vlastně skautská svatba. Ale je zvlástní, že si to takhle někdo naplánuje. Ale jelikož šli novomanželé domu tři hodiny před náma, tak to asi tak nebrali. Jenže oni aji ti svatebčané byli divní, jako by to nechtěli oslavit. To že odejdou rodiče, prarodiče, tety, strýcové, prostě všichni kromě kamarádů a kamarádek, to bych pochopil. Ale to že ti co tam zůstanou jenom sedí, blbě se tlemí a mají blbý keci, to je na ranu ... ale o to mě vlastně nešlo. Jen mě zaskočilo, že evangelický svatby jsou, až na světlé vyjímky, tak smutný.

1 komentář:

J.R. řekl(a)...

a těch vyjímek sem od té doby zažil tolik!!! Rozhodnout která svatba je lepší nejde. Je jasný, že to je o lidech ;-) ... takže přeji všem, kteří sem zabrousili, ať jim ta jejich svatba dobře dopadne a pak dejte vědět ;-)