pátek 9. července 2010

Prázdninové pracovní nasazení

ještě 15 minut mě dělí od dalšího prázdninového víkendu.
mám v plánu si dát nohy na šufle
uvařím si kafe ... dám si do něj studenou vodu
na uši si dám sluchátka
a hodím se do pohody s The XX

.
..
.

to by šlo. chmmm. ta předchozí písnička fungovala. ráno jsem se zděsil, protože podezřele často poslouchám indie cosi. zděsil jsem se, protože o tom určitě nebudou psát ve full moon a tam přece ví o čem mluví. teď už je mě to jedno. Poslechl jsem si celý album Converge a indie je rozhodně letnější hudba. až se budu potřebovat zničit, tak si pustím ... aj. teď jsem si pustil klip k axe to fall a málem mě to zničilo celej víkend.

..
.
..

jedu na kunvald. za 44minut mě jede vlak.
je to tři noci co jsme se vrátili z itálie. Ani jednu noc se mě nepodařilo spát víc jak šest hodin. I tak se těším až zítra budu opět vstávat v šest nebo kdy a půjdu do práce. Stejně tak v neděli, jen nepůjdu do práce, a pak zase v pondělí, kdy zase půjdu do práce. Když jsem ospalej, tak se ty prázdniny tak nějak líp zvládají. Škoda, že nálada se pak zvládá hůř.

.
..
..


dneska jsem se rozhodl, že nebudu kupovat žádný LP i když je ten song super.

Aby byl konec víkendu dokonán zcela, dostal jsem meloun. Jdu na vlak. Vlastně jedu.

1 komentář:

Adela on the road řekl(a)...

the Xx se mi líbí moc:-) máš je doma?:-) krtě