pondělí 3. ledna 2011

Co je štěstí?

To by mě fakt zajímalo. Pro mě zrovna teď fakt, že jsem zjistil, že potřebuju sešity ze střední. Možná je teda potřebovat nebudu, protože nevím jestli tam najdu ty věci, který si myslím, že tam jsou. Základy elektrotechniky a číslicovky, který bych měl ovládat jako když bičem mrská, ale víme jak to chodí, žeano. Taky bych ty sešity nemusel hledat a podívat se na net. Ale pokud budou v těch sešitech, tak to bude pěkně na jednom místě. Najití těch věcí ale zahrnuje fakt, že jsem se už dávno nevyhodil. A v tom je to štěstí. Štěstí je, když začnete potřebovat věc v okamžiku, kdy je nachystaná na vyhození. Sešity se staly oběťmi podzimního úklidu, kdy jsem je po dlouhém přemýšlení (dělal jsem pořádek v těchhle věcech už dvakrát a tyhle sešity přežily do této doby) zabalil do uzlíku a hodil do komory, že je vyhodím. Tam už taky pěkně dlouho zavazí. No přežily. Dobře jim tak. Teď ještě jestli to po sobě přečtu .

Žádné komentáře: