sobota 25. prosince 2010

Vánoce jsou svátky klidu

Brno mě dneska zcela zkazilo Vánoce. Nejlepší by bylo nejezdit na půlnoční, v klidu jít spát a mít klid. Hlavně teda nechodit do města. Napadlo mě, že Vánoce nejvíc vypovídají o mentalitě národa. Zavrhl sem to s tím, že všichni normální jsou přece doma a tak v centru potkáte jenom to nejhorší. Nebo je to tím, že člověk je naladěn na tu vánoční náladu a tak víc řeší ty hovada. ... nic to nemění ale na faktu, že jsem dneska šel domů (nasedl jsem do špatnýho rozjezdu) a bylo mě tak strašně smutno! Už dlouho nebyla v Brně tak negativní/agresivní atmosféra jako dneska. ... vadí mě jak se u nás Vánoce berou. Je to nepracovní den, před nepracovním dnem, takže se jde chlastat. Jsou pěkný místa s pěknou atmosférou, jako gospel na svoboďáku, rybovka v hadi, ta půlnoční a všude docela dost lidí, ale jinak nic. U Flédy jako vždy vystoupí půlka rozjezdu. V Daguerru je klasicky plno a zahuleno. A u Moulinu je fronta. ... No a vrchol všeho je, že se taky na Štědrej den vzbudím v poledne s kocovinou a v Daguerru si jako vždy dám pivko a lakynu. .... Ano. Vánoce jsou svátky klidu, ale člověk musí být slepej a hluchej a nebo zavřenej doma. .... ale jinak mám dneska fakt pěknou vánoční náladu. ..... takže přeji hlavně poklidné svátky a do nového roku ať jste šťastní.

Žádné komentáře: