pondělí 11. dubna 2011

Co vznikne, když se zkříží včela a prase?

Vypadá to, že svátek práce nebudu slavit na pracáku. Zaměstnavatel se ustrnul a této ostudy mě pravděpodobně ušetří. Ještě jsem se neupsal, ale prý je to v této chvíli na mě. Budu si analyzovat, implementovat, testovat, jezdit, školit, .... chmm. Neumím pracovat!

Šel jsem dneska cestou z VW přes svoboďák a hrál tam vedle mekáče týpek na kytáru. Akustiku, vedle sebe kombo a vyhrával si tam nějaký blues či co. V té tmě a chládku měl svoboďák najednou atmosféru. Příjemnou atmosféru. ... tak si sednout na lavičku, otevřít si víno, skleničku do ruky a sedět.

Po ska/punk/metalovým večeru jsem absolvoval, dalším, tentokrát o poznání úletovější akci. Hiphop v Bystřici. Neměl bych to říkat, ale jsou to sračky! Hopeři jsou magoři. A tančit na hiphop je, aspoň podle toho co sem viděl, dost nuda.

jo a ještě sem se o víkendu dočetl, že pesimista je ten, který si myslí, že všechny ženy jsou zkažené. Optimista v to doufá. Řekla to nějaká ženská a dočetl sem se to během sprchování. ... nebo tak něco.

A remix na konec.
Victoria Lucas (Sasha Remix) by thelittleidiot

Žádné komentáře: