pondělí 4. dubna 2011

nechápu co se všichni zaměstnavatelé zbláznili s pohovorama. Nejdřív to dvouhodinový hácéčko ve Feji a teď tohle. Jako by nestačil normální pohovor, zeptat se na minulost, pokecat v angličtině a případně mě po třech měsících vyrazit. Neeeee. Nejdřív to bude test na netu s minutou na otázku a o takových věcech, že jsem nechápal. Pak pohovor kdo ví s kým a pak projistotu ještě další kolo s američanama a nakoenc kdo ví co. Nasrat na takový přijímací řízení.

The Day by thelittleidiot

Už ani nevím co jsem chtěl. Ten Rumcajs mě tak nakopnul, ale pak sem si pustil ten novej singl a začal se bavit o smutnejch věcech najednou a bylo to všechno pryč. Najednou ten Cipísek vypadá trochu nemístně. .... mimochodem, The Day je snad nejvíc smutnej song, co sem letos snad slyšel. Snad ještě smutnější než A New Error od Moderat. Vůbec nevím jak jsem k tomu u tohodle přišel. Sedím v práci a najednou sem dojatej. Už jsem se toho nezbavil.

Už aby byl květen. A Nebo raději červen. Asi mě ten duben nebude bavit. Práce, školka, maturita ... jestli ještě jednou budu muset absolvovat přijímačky a maturitu, tak se asi fláknu ! ... svíca, svatba, školka, práce, dovolená ... ono to nakonec nebude přece jen tak hrozný. ... když se přestanu flákat, tak to třeba nějak dopadne.


PS: tak jsem prý měl 57% dobře, což je málo. Není to ale takovej trapas jakej sem čekal. Ten zbytek sou ty otázky, kterým sem vůbec nerozuměl :-D

Žádné komentáře: