čtvrtek 31. července 2008

Google a jeho nitky

Jakpak sem se dostal do jeho sevření? Teď me to tak napadlo. Jak se to všechno stalo? Ještě před měsícem jsem mapy hledal na iDnesu, blog mě nelákal, fotky jsem nikam nedával a najednou, z ničeho nic tohle. Píšu si tu do mého blogu, mrzí mě, že si nemůžu vytvořit archiv fotek, aby se mě tu pěkně zobrazovali a všechno co nevím směřuji do jeho útrob, aby mě řekl co on na to. Ještě že sem takový hodný občan a nepáchám žádnou protizákonnou činnost. To bych totiž asi v noci nespal a bál se, že mě dveře vyrazí policie, zatkne mě a v povzdáli se bude potutelně hihňat prcek s Géčkem na kšiltovce a čumět na mě.

Jednou za čas se někde objeví nějaký článek o Googlu a o jeho možnostech, schopnostech a vychytávkách, kterýma si sbírá informace o vás a někde si je schovává. Nikdo si nemůže být jistý co všechno ví. Škoda, že teď nevím kde všechny ty odkazy jsou. Takže třeba jindy.

Žádné komentáře: