pátek 6. března 2009

Facebook

Dostal jsem se k němu dost jako slepej k houslím. Trochu podobně jako k blogu. Prostě jsem se nudil. Do facebooku mě sice "namočila" Bětka, ale to je detail. Co musím zaklepat je fakt, že na něm nejsem závislej, protože ostatní ho používají asi tak stejně jako já - občas. Teda jsou sice jisté vyjímky, které nebudu jmenovat, které se neustále přidávají do fanklub a skupin. Je dost jedno jestli je to Skupina o knihovně na letné nebo praskání bublinkových folií. To je ale jedno. Co mě ale děsí jsou občasné statusy některých: " ... miluje lidi kolem něho-mnoho z nich mu velmi chybí a občas uroní slzu nad vzpomínkou krasnych a bohatych společných chvil...děkuji za ně miláčci.." co to jako má být? Nebo včera: "... is better to have loved and lost than never to have loved at all...". Tak ti vám nevím jestli je to normální. Nicméně některé i pobaví jako třeba:"Viktor Nyitray prosazuje svoje antimonopolní názory." Ale asi to myslel dobře. Jen to prosttě zní vtipně.

Žádné komentáře: