čtvrtek 5. března 2009

Yeti

Z nějakého záhadného důvodu jsem se zamiloval do auta. Abych se přiznal, tak se mě to nikdy předtím nestalo. Protože jezdit s autem po Brně je zatrest, jezdit v autě sám, je na ranu a prostě auto chcu až a) děti, žena, dovolená,... b)budu starej a nebudu moct chodit. Jenže zatím nejsem ani jedno. Stejně tak jsem si nevysnil hustýho bouráka, protože auto v ceně RD je taky zatrest. ... teď jsem zapomněl o čem píšu kvúli Lukášovi :) ... mno. na veletrhu v Ženevě byla představená nové škodovka Yeti, sympaticky vypadající SUV a já na ni, od doby co jsem viděl fotku, nemůžu přestat myslet. Nikdy jsem nepřemýšlel nad jiným autem než nad škodovkou a Yety je ještě ke všemu pěkný auto. Praktický auto. Prostě se mě líbí no. Škoda, že se pak nakonec budu dívat na peníze a kdo ví co mě padne pod ruku. Nehledě nato, že za těch třicet let budou auta úplně jinačí. Každopádně auto na stlačenej vzduch bych si asi nekoupil. To už raději ten elektromobil s výkonem 650 koní. To jsem se nechal trochu unést.
Já jen, že jsem co nejvíc oddalovat to než to sem napíšu, jestli ot nebylo jen pobláznění. Jenže když mě to vydrželo tak dlouho, tak to musí být něco víc přece, ne?

No není krásná?

1 komentář:

betka řekl(a)...

jo, je, a ja chci, abys ji koupil!! a vozil v nem svoji zenu;-)