pondělí 11. května 2009

po pulnoci

Je po půlnoci a já mám pocit, že bych měl jít raději jít spát. Jenže něco mě přivedlo k tomu,napsat sem něco. Nevím přesně co to bylo, ale bylo to po Bětčině blogu. Jenže si už teď nepamatuju, co jsem sem chtěl napsat.

Je mě dost. Je mě myslím víc než bych chtěl. Naštěstí mě není dost nato sedět na moraváku od noci a kalit lahváče, není mě dost na to přemýšlet o tom jak by jsme mohli jít do perpeta na dramík a pak třeba někam na hopec. ... už zase nevím o čem píšu ... .. . .. ... možná by se dalo pokračovat tím, že cokoliv se stane není ke škodě, ale naopak. Ale to je klišé a těch sem v O mě sliboval, že jich tu bude co možná nejvíc. Jelikož klišé mají tu výhodu, že ukrývají tu pravdu o které vím, jenže ji nechce vidět. .... a teď již melu blbosti. zase?

Dobře tak z trochu jiného soudku. Seděl jsem dneska takhle na moraváku a kecal. Nikdy. Nikdy jsem neděl na moraváku, pil lahváče a kecal. .. Jooo. to sem chtěl na začátku. Každý by se měl vrátit párkrát do mladých let a dělat pět let to co by chtěl. To co by měl. Sedět, pít, kecat, přemýšlet, povídat a užívat si.

Raději půjdu spát:)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a to jsi teda sedel na tom moravaku nebo nesedel? a proc te to napadlo po precteni betcina blogu?

J.R. řekl(a)...

praveze sedel a tak me to napadlo.
a proc me to napadlo u betcina blogu fakt nevim. sem z pulky spal a ta druha pulka byla opila :)