pátek 15. května 2009

Cestou do práce

Už dlouho se mě cestou do práce nepřihodilo tolik věcí. Ony to teda nejsou nijak světoborné příhody, jedna nudnější než druhá, ale aji tak to byla změna.
Tu první přeskočím úplně, protože co je zajímavého na tom, že se někde srazily dvě auta a já musel jít pěšky. Ale ono to jde tak nějak ruku v ruce. Prostě, mávnu rukou a pak mě ujede autobus. Kdybych si vzal deštník a kapesník, tak mě ujede autobus, nebudu stát kvůli nehodě a nepojedu jedničkou až na ... Václavskou? Tam totiž z ničeho nic vylezl řidič z kabinky a prošel se vozem až do druhýho vozu a něco tam říkal a pak to říkal aji v prvním voze a pak se tam rozbrečel nějakem malej kluk s aktovkou, tak mluvil na něj a pak přijela šestka a z ní vyběhl asi dědeček s asi bratrem toho kluka a ten kluk vyběhl taky a tak běželi proti sobě a zničeho nic jako by se čas zpomalil a dědečkovi vlály fousy a kapky se mu tříštily o pleš a všichni tleskali a smáli se, objímali se a ženy plakaly, muži se plácali po ramenou a tak jsem nastoupil do té šestky a jel na hřbitov.
No a kdybych se vrátil pro ten deštník a kapesník, tak bych přežil havárku a aji ten americký doják a hlavně bych nepotkal jednoho borca z práce, kterej by mohl nudit za vlast. On má totiž naprosto geniální vlastnost. Dokáže třeba půl hodiny mluvit a to i přes to, že posluchač vůbec není posluchač a na to co říká vůbec nereaguje. Takže si povídá o tom, jak jde ekonomika do prdele, jak jsme pod nadvládou soukromých bank, které si tisknou peníze, jak developeři brečí, protože ceny nemovitostí padají, jak má opravdu teroristický útok na WTC na svědomí americká vláda, jak všechny američany Obama obelhal, protože teď dělá to stejný co Bush, ... chmmm ... abych na něco důležitého nezapomněl! ... jo a že se teď rozhodně nevyplatí kupovat nemovitost a brát si na ni hypotéku, protože za 15let budou na 60% stávající ceny. A to se přece už vyplatí si počkat!
V podstatě by se dalo říct, že jsem měl štěstí v neštěstí. Tohle všechny bych nezažil, kdybych se ráno vrátil pro deštník a kapesník. Sice budu odpoledne moknout a nebudu moct smrkat, zato ale budu mít co vyprávět vnoučatům.

a teď jsem si vzpomněl. Ptal jsem se ho co holka, má roční holku. Mno tak říkal, že už nespává 12 hodin, ale jenom 10, takže ho prý občas ráno vzbudí. Což mě vůbec nepřekvapuje:) ... co by za to dali ostatní rodiče, kdyby jim takhle dítě vyspávalo.

Žádné komentáře: