pátek 22. května 2009

Jak se prihodilo,ze jsem pozoroval devky

V prve rade se musim omluvit, ze to rikam tak natvrdo.jenze jak jinak?

Stalo se, ze jsem bezel na rozjezd a on mi ujel. Nanestesti neujel bezenkyni ani bezenci a tak jsem ve meste zustal sam. Beze vsech. Bez ciga. Bez piti. Bez nalady cist. A s breberkama (kez by ne).

je zvlastni sedet ve skytu a pozorovat je. Lidi jak chodi kolem. Ridice, kteri, nevim proc, troubi. Je jak tam stoji, poslouchaji cosi z mobilu a stepujou. Je to napinave. Skoro bych rekl, ze to napeti prozivam s nima. Ne ze bych vylozene cekal, az me nekdo zastavi, ale sem napnutej, az nekdo zastavi. Precijenom, je to poprve;)

Co jsem mel delat? sedet ve meste a cekat az se neco stane? Psat lidem a doufat ze nekdo pije? Jit si nekam cist(spat) ke kafi? Proste jsem sel. Pomalu a tak, jak to delaji ti bez cile. Jen tak. Pomalu. Jen co noha nohu s doufanim, ze se neco stane. Cokoliv...blaa blaa BLAA...proste neco jaKo Ony! Cekaji. Az smutne poslusne. vlastne su natom stejne. Jen me DPMB pripravil o moment prekcapeni, kdy opravdu nekdo zastavi.

zajimave, ze v jistych situacich, je hodina neuveritelne mnozstvi casu.
Spanek = puf
Prace - to zalezi na obede (bleee)
Film = .,.
.
.
.
Ale ted je hodina dlouha a krasna. Na to jak se tu prd deje, je tu krasne rusno. Tak nejak minimalisticky.

Uz je me jich lito. Nemaji to jednoduchy. Jen tak stat a stepovat. Kdyz v praci nemam do ceho pichnout, tak jsem na tom podobne(trochu), ale aspon pak mam klid. ... Ted namam co na praci a dokonce mam klid. Kupodivu sem ................. Joooooo zastavil!!!! bilej mercedes. ... Kam tak muze jet? Ze bych sel zabavit tu druhou? Co ta tam ted bude delat sama? Z toho by me asi jeblo..... Stejne je to debil. Dyt ta truha je hezci. pravda, byla pres ulici.

Dnesek se pravda moc nevyvedl. Misto spani vedle (tajnustkarske) holky, tu pozoruju kurvy a jsem rad za mercedes. Mel bych jit radeji na rozjezd. Drzme jim palce. Za lepsi zitrky!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a to ja jsem ta tajnustkarka?:)

J.R. řekl(a)...

pravděpodobně :)