středa 24. března 2010

LUI

Konečně jsem se dokopal k tomu, přečíst si prvopočátek posledního Topolánkova průseru. Protože z článků to vypadá, že je úplně blbej, vulgární, nenávistnej k Čechům, církvím, gayům nebo Židům a že tím, že neodstoupil prohrál ODS volby a všem se směje do obličeje. Navíc mě trochu zaskočilo, že na facebooku nevznikla, nebo jsem ji neviděl, jediná skupina na téma Nebudu volit ..., Topolánek je debil nebo tak něco, jak to vzniká v případě Paroubka. První co mě padlo do oka byl přímo ten rozhovor s Topolánkem. A závěr? Že nevím. Buď už mám posunuté hranice, všema těma výrokama politiků nebo je to zase celý nafouknutý. Určitě se dá citovat:

"co je to obyčejnej Čech, pro kterýho dělá Paroubek politiku? No to je přece vepřo, knedlo, zelo a v podstatě je třeba všechny zavřít, nakopat do prdele."


"Fischer prostě je Žid, není to gay a ten uhne ještě dřív, jo."

"Církev se chopila díky různým prostě liturgickým, díky oblbování mas, díky brainwashingu totálnímu se zmocnili lidí a jejich mozků."

...dobře, takhle když se to vycucne, tak to zní strašidelně. Když jsem to ale četl, tak to nezní tak strašně. Kromě té církve, to věřím, že se někdo nasral. Ostatní je vyseklý z kontextu a přifouknutý. Takže mě přijde trochu mimo, proč zrovna za tohle by měl Topolánek odstoupit. Měl moře jiných a že horších výlevů a všichni ostatní politici mají co říkat. Ale nikoho se nezastávám. Jen mě to tak napadlo.

Žádné komentáře: