pátek 19. března 2010

zase mě nic nenapadá

To vám teda řeknu. Minulej týden sem si sem nainstaloval odposlouchávací zařízení a od té doby žiji ve strachu. Každej den mě totiž řekne kolik lidí tuhle stránku navštívilo a kolik jich ji zhlédlo. Vůbec nevím jakej je v tom rozdíl, ale to mě ani tak neva. Horší je, že mě to říká, že sem chodí nějak moc lidí, čemuž nevěřím. Takže. Mrkněte doleva a udělejte čárku. Povinně! :)

Za odměnu si můžete pustit moji novou lásku Ninu Simone.



A ještě malá soutěž. Čokoládu dostane ten, kdo uhádne z kterého kterého filmu je tato písnička. Ale nesmí se podvádět!

13 komentářů:

Martin řekl(a)...

Ta pisnicka je ze Shreka 2, ne? Ale dalo mi to zabrat, poznat to, v tom shrekovi je to nejakej silenej remix :)

J.R. řekl(a)...

COZE?!!!!! tak to se teda nepocita, protoze shreka sem nevidel :-P

Mr. B řekl(a)...

Noc v Roxbury?

J.R. řekl(a)...

kdeze :)

vlki řekl(a)...

Nevím proč, ale vybavily se mi bondovky :)

Mr. B řekl(a)...

Ja si nemuzu pomoct, porad mi zni v hlave verze od J. Bonamassy, takze to neodhadnu. Ale doporucuju - http://www.youtube.com/watch?v=fIE6fVNeBXc

Ondra řekl(a)...

Tajnosti :) To je jasňák...

J.R. řekl(a)...

Tajnosti? to sem neivdel, takze to sem taky nemyslel. Asi je to blba soutez, protoze je to proflakla pisnicka. Jenze to je moje soutez, takze cokolada jeste stale ceka na vyherce :)

J.R. řekl(a)...

tadadadym tadaaaaaa

Moc dobre Eliška ... kdy se stavis pro vyhru? :)

J.R. řekl(a)...

http://www.youtube.com/watch?v=iEivAFDV0ic

to je ta pisnicka ;-)

eliška řekl(a)...

no nekdy nekde;-) treba na prvnim frisbee ;-)

Anonymní řekl(a)...

A taky v tajnostech :-)
krtě

brněnský drak řekl(a)...

jj, Tajnosti. A Nina mě držela nad vodou několik měsíců v práci.