pondělí 15. března 2010

Občas štěstí i na vola sedne

Buď jsem hodně velkej vůl, takže je na mě jednoduchý sednout nebo mám fakt prostě a jednoduše jenom štěstí. I když vlastně místama právě naopak. Poprvé když David vytáhl paty z kanclu a šel školit do jiné nemocnice, tak pět minut nato, spad celej systém. Ale úplně. Až na dno. A dneska. Dneska jsem mezi devátou a jednou hodinou v práci úplně sám. David má dovolenou a inženýrka šla k doktorovi. V devět hodin měla odcházet a taky už odcházela. Devět nula pět Přestala jít elektrika v celým baráku na Ponávce 4. Takže všechny servery, počítače, všechno. To že tu jsou dvě patra operačních sálů, který taky nejely to je teď poněkud vedlejší. Pro mě bylo důležitý, že nic nejelo. Bohužel teda telefony jedou aji když nejede elektrika, což je poněkud nepraktické, když všichni volají, že jim to nejede. Nám to tady nejede - Nejede elektrika - Můžete se nám na to přijít podívat? - Nejede elektrika, proto to nejede - A kdy si myslíte, že to tak pojede - Až pojede elektrika.
Ale dobrá věc se podařila, víra láska zvítězila a něž voda steče dolů, Kuba dostane Nastěnku za ženu. Už tu dvě hodiny lítám po nemocnici a dost si to užívám. Zatím totiž vím, jak to mám opravit:)

Žádné komentáře: