pondělí 6. září 2010

1,5l bílých restů

Dostal jsem ve čtvrtek za úkol se o víkendu zbavit vína. Což mě přišlo jak dost jednoduchej úkol na Jimramov. v neděli, když jsem to víno vybaloval z batohu, tak jsem se docela podivil. Nebyla to jediná podivná věc, která se na Jimramově stala. Jen ani jednu nedokážu napsat. ... cesta zpátky byla snad nejlepší cesta autem, kterou jsem kdy podnikl. Takhle si představuju americký road tripy. Pravda, chvílema to už začalo připomínat trainspotting, ale zase do strachu a hnusu to mělo ještě daleko. Z ničeho nic jsem se ocitl sám v kukuřičným poli a viděl naše auto odjíždět. Z ničeho nic jsem se tam ocitl sám s kukuřicí v ruce, zírajíc na zelenou louku přede mnou, údolí s rybníkem a nebylo vůbec nic slyšet. Nic. Jenom ptáci, kravín a vítr a šel jsem sám po silnici někam dopředu. Šťastnej. Všechno důležitý u sebe a v sobě. ... Jedeme lesem. Fakt krásným lesem. Ono je totiž krásně. Svítí slunko a všechno je zelený. Šťovík Dupe na brzdu a skoro smykem během vteřiny "parkujeme" u silnice. Tom vypadl z auta a jdeme na houby. Vzduch je krásně studenej a jdeme hledat houby. Nikdy sem neviděl se někoho tak radovat z houby. skoro všechno hořčáci, ale krásní. ... nepamatuju se, že bych byl někdy na jimramově, aniž bych si na někoho myslel. Nebo proč by jinak byl ten víkend tak volnej? jak to že sme chodili spat tak pozdě? Dyť vždycky se už nemůžu dočkat konce kapel, pokud se ho vůbec dožiju. Pravda aji letos sem se šel podívat na náměstí, co tam mají nového, ale pak sem nešel spat. Letos na to byli jiní. ... ale jedno se nikdy nezmění. Umění si s někým hodinu povídat, aniž bych z toho rozhovoru ráno měl víc než dobrej pocit. Dobrej pocit je fajn, ale pamatovat si téma rozhovoru se taky občas hodí. Takže za to mě nekamenujte. Ale letos je toho mrtě co si stojí za to pamatovat z jimramova. Koupání ve tři v noci. VV. To houbaření a kukuřici a pak oběd v Předkláštěří. Pokec s Majdou. Koupáni v dešti "ráno". Drbání s Danielou a vlastně celej sobotní večer. Neděle na kopci. CaK Vokal jako nejvtipnější kapela fesťáku. .... vlastně mě ani moc nevadí, že tam ty kapely nebyly nic moc. Helemese sem si užil a ostatní mě aspoň nevadí, že jsem nestihl, neslyšel nebo neužil. Dokonce aji ty topinky byli letos vypečenější než kdy jindy. .... Fakt se mě tam v pátek nechtělo, ale .... doufám, že mě ten debilní úsměv vydrží ještě hodně dlouho. Vlastně je blbost nejezdit na jimramov. Aji kdybych tam jel sám, tak tam pořád bude někdo známej.

Žádné komentáře: