pondělí 13. září 2010

Tak co prázdniny zrovna teď?

Nedopadly tak špatně. Na to jak začali. Jak vlastně začali? Sem tam se mě líbí co všechno si nepamatuju ... takhle se proklikávat tím diářem je hrozný. Celý prázdniny utečou děsně rychle. Ještě že je to ve skutečnosti vyplněný tím ostatním. Nejen Subject a Location. ... ... to je nuda, takhle psát, kde se mě líbilo. Protože moc dobře vím, že to nebyli moc dobrý prázdniny. Byli to podivný prázdniny, na pěkných místech, s pěknejma lidma, na který se pěkně vzpomíná ... Dostal jsem na podzim narozeninový přání. "tomu ještě pořád nejlepšímu Kubovi na světě .... abyses ještě dlouho nestyděl pohlédnout si do očí" ... moc dlouho mě to nevydrželo.


Taky máte tak děsnou radost, když někde v novinách řekne někdo známej něco co říkáte vy? Já neuvěřitelnou. Jen si teď nemůžu vzpomenout, komu sem to letos na Jimramově říkal.

Respekt: Zaujala vás kromě příběhu i hudba Plastiků?
Daphe Carr: Jistě. I když poté, co jsem si naposlouchala české undergroundové kapely, si myslím, že by mělo být trestné používat v rockové hudbě saxofon.


Našel jsem velmi nebezpečnou zbraň. Nejdřív sem si teda myslel, že jsem úplně blbej. Naštěstí ale prý nejsem. Google Reader mě ukazuje na jakým blogu je novej příspěvek. Jednou jsem se vrátil docela pozdě domů a u PC jsem byl poslán "někam", tak sem šel spát. Jenže ráno nic. Takže se mě to zdálo. No jo. Jenže on si to ten Reader ukládá (část). Pěkná svině .... stejně jako příspěvky, které píšete na soukr blog a dáte ho na nesoukr blog. Pozor na to! Bojíte se? Taky už si nejsem jistej. To by mě teda zajímalo, co ste si psali, když ste byli menší. Co takový září 2009? 2008? 2007? 2006?! .... tyjo. V září 2007 se nedělo vůbec nic divnýho (podle diáře). Schody, stěna, frisbee, stěna, schody, šídlo na spaní, zavolat Vyorálkovi, stěna, schody, girlovačka, frisbee, vinobraní, Tyco sportovní den. Docela nuda. Ale zato září 2006 stojí zato. Výběr studijní skupiny, světlušky, kolaudace v moravanech, ... dobře, je to taky nuda, ale hlavně je to úplnej pravěk! Nic raději si du číst ty vaše věci ... ale zas tak velká sranda to teda není. O to víc zajímavý. Schválně to vyzkoušejte. Ale musíte začít od konce. Kdy byli všichni ještě děsně malí, vtipní a plní ideálů. Škoda, že nemůžu nakouknout do "hlavy" každýmu. Je zajímavý si číst nad čím kdo kdy přemýšlel.

Žádné komentáře: