úterý 28. září 2010

Sonic Evocation

.... měl bych přestat psát něco po půlnoci. Celou neděli sem přemýšlel, co sem to sem psal za kecy. Naštěstí nic co by nešlo přehlídnout. Ale aspoň jsem u toho psaní dostal ten nápad tam jít. Na ten koncert. Vlastně z velké části kvůli tomu názvu. Sonic Evocation. Zajímavej název pro festival vážné hudby. A ten zbytek se nějak dělil mezi čirou pózu a to, že mě to zajímalo. Dobře, z těch třech částí byla ta "zajímalo" asi nejmenší. Vlastně jsou jenom dvě ty části. Zajímavej název se nepočítá. .... teď bych mohl třeba napsat, že lepší koncert jsem dlouho neslyšel. Nebo bych mohl napsat, že to byla nejhorší hodina a půl za poslední dobu. Usínal jsem a přitom nemohl odtrhnout očí, natož pak je zavřít. Dlouho jsem se v něčem tak neztrácel. Jednu chvíli bylo děsný se nemoci chytnou toho dum dum dumdum dum dum dumdum rytmu. Pak ale najednou to chvilku bylo děsně osvobozující, že tam žádnej nebyl. Po půl hodině jsem se nemohl dočkat přestávky a po pěti minutách přestávky, jsem se nemohl dočkat druhé části. Kdybych uměl psát, tak .... ale musím se spokojit s "Hroznej úlet" závěrem. Stejně se na to nesoustředím, protože sem proseděl celej den na židli. Tři hodiny sem pravda seděl v posteli. A ještě mě tak tři hodiny sezení čekají. To už nemá nic společnýho s ničím. Teď už tu jenom něco plácám. Houpu se k Our day will come a plácám. ..... jo. Mod.Civil má docela zajímavý sety na SoundCloud! Tak aspoň k něčemu ta sobota byla.

Ghost by Mod.Civil

Žádné komentáře: