pondělí 6. prosince 2010

23:30

Zatím nevím. ... kdybych si dal na začátku roku nějaký předsevzetí, tak bych si ho teď třeba mohl přečíst a říct: "..." A pak už by to mělo nějakou myšlenku. Zatím mě ale nic nenapadá. Aspoň teda nic duchaplnýho. Možná bych si měl po Novým roce nějaký předsevzetí dát. Ono to je sice víceméně k ničemu, protože to stejně nic nezmění, ale dobře se pak na to kouká po tom roce. Po dvou. Po třech. Třeba si dovedu představit, že si před rokem dávám jako předsevzetí, najít si novou práci, která mě něco nového přinese, posune mě někam dál a snad mě i bude uspokojovat. ... a tomu bych se teď smál. Protože se to na jednu stranu stalo. Na druhou stranu se to stalo úplně jinak, než bych si představoval. Na třetí stranu bych si to stejný mohl předsevzít aji teď. Co že je na jednu stranu děsně super. Na druhou stranu to al ... ne. Je to děsně super! Druhej rok, by mě tady z toho asi jeblo. V Tycu sem měl pocit, že dělám pořád to stejný. No ale co teprve tady. .... hmmmm. Asi se dneska nedočkám. .... teď mě napadlo, že tyto Vánoce není nic normálně. Ale to je houby "téma". ... už zase nevím. ....chachaaaaaaa. Dočkal se:) ... tak to už nemusím nic vymýšlet. ... ale za půl půlnoční srazy jsou fajn.

Žádné komentáře: