úterý 30. listopadu 2010

v somu

Od skolky o ni chci neco napsat, ale do ted me nenapadlo nic originalniho. Ani ted me nenapadlo nic originalniho. Jenom mam cas a uz se me nechce cist. kdyby byly volby do somu az v nedeli (mozna az ted. Az ted sem si to rekl), tak do toho uz nepujdu. Rika se, ze v nejlepsim se ma prestat. Nevim co by se na skolce muselo stat, aby byla lepsi, nez ta v Boskovicich. Mam blbou pamet a tak s klidnym svedomim muzu napsat, ze to byla ta nejlepsi skolka na ktere jsem byl. vezmu vyhradu, ze ve Svitavach byla nejlepsi kalba, nikolcicich nejvtipnejsu cesta z hospody a ve Vanovicich rozhodne nejpodivnejsi. Ale celkove? Celkove Boskovice vedou. ... to sem vlastne nic nenapsal, ale uz musim jit.

A taky sem odešel. Víte jak dlouho jsem nebyl v Městským? Vlastně zas tak dlouho to není. Předloni na Superstarovi. Dobře. Víte jak dlouho jsem nebyl na činohře v městským? Hrozně dlouho. Betlém. Ó Bože. Do Městskýho na Ježíška? To snad ani ne, ne? ... víte jaká je to pohodička po všech těch husách, hadi, janáčkách, redutách a kdo ví čem ještě, jít na tohle? Něco jako přijít z práce domů a sednou si k TV a jen tak koukat co tam je. Nepřemýšlet nad tím. nad ničím. Tím to možná dost shazuju. Ono to nebylo vůbec špatný. Super lidovky. Bylo to vtipný. Nebyly tam žádný trapný obscénní scény. Neříkám aby jste na to šly. Já od toho čekal jen to nejhorší a tak se mě to líbilo. Hlavně o Betlém zas až tak nejde.

Žádné komentáře: