úterý 15. března 2011

do práce

je to rok a ... měsíc? ... co jsem nastoupil do úrazovky ... tyjo a tak mě napadlo. jo je to rok. zítra. ale to sem nechtěl. ještě, že sem toho panáka už měl nalitýho. ... je to rok a měsíc co jsem nastoupil do úrazovky ... tyjo. docela příjemný, že mě to neva. Že je to rok! ... je to rok, co jsem nastoupil do úrazovky a měsíc. O tom chcu psát. A celou dobu si nemůžu vynachválit fakt, že musím být v práci v sedm. Je to občas hnus, ale to že končím o půl čtvrtý je dost fajn. ... ani jsem si ten mejl nepřečetl celej. Občas mě přijde škoda, že člověk o některou komunikaci přijde, ale číst si to po roce, je o držku. ... skončím o půl čtvrtý a mám úplně celý odpoledne na cokoliv. ALE. Hodně velký ale. Dneska jsem se v šoku vzbudil v osm, že jsem zaspal. Nebyla to pravda. Šel jsem do kuchyně a umyl nádobí. dvě hodiny času. Vstávám o dvě hodiny dřív, abych si to krásný ráno užil. Slunko. Teplo. Ani nevím, kdy naposled jsem si ráno otevřel okno a šel si namazat chleba na snídani. Nikam se nespěchá. nic mě nečeká. Sem flákač a ráno nejvíc. A sem za to rád. Snídám. Chleba Mlíko Zprávy (!hrozný!) SMS. Do práce na desátou. Dobře ne na desátou. Jdu s Tomíkem stěhovat prkna na podlahu. Do práce na půl jednou. ... Krásná MMS večer. Neuvidíme se pfffff kdo ví jak dlouho. MMS je fajn. Sice kreslená, ale co nadělám. Myslím, že sem štastnej. ... Večer aji pivko jako odměna za prkna. Není kam spěchat. Plán je vstát v osm. To je důvod toho panáka. Panák a Harries. Growing pains - Harriesovo nejvíc romantický album ;-) ... vzpomněl na mejly ve tři ráno. Ty bych si rád někdy přečet. Proto je schovávat. Proto je blbý, když zmizí. ... Vstávat v osm je úžasný. Nechci vstávat v šest. V šest sem zřízenej aji když jdu spád v deset. Chci do dvou kecat. Chci do půlnoci poflakovat se po městě a nebýt ve stresu, že za pět minut vstávám. Chci v pondělí doprovodit Danielu ke škole a jít na bus. Ale ne dýl jak dva měsíce. .... a tak. ... rok? ... "achich:)" Bylo to krásný!
.
.
.
tady teď měla být nějaká písnička od Jamese, jenže na youtube žádná není. jako to jak to?

Žádné komentáře: