úterý 11. listopadu 2008

Abych moc neprotahoval úvod, tak openSUSE je linuxová distribuce. Samozřejmě je to jedna z mnoha distribucí. Nemám páru jaký jsou mezi nimi rozdíly, ale asi nějaký budou. Já tomu totiž vůbec nerozumím a nemám páru, jak se s tím pracuje, co to je, jak to funguje, co s tím budu dělat.
Takže je největší otázka proč. O tom to je. Proč! Složitá otázka. Jednoduchá odpověď. Proč ne. (nuuuuuuudaaaaaa)
Prostě jsem si kupoval nový PC a potřeboval jsem k tomu aj OS. Ve finále jsem samozřejmě vyhodil ty dva tisíce za Visty, který mě ne úplně vyhovují, ale co dělat ve chvíli, kdy chci originální Windows? Takže mě někdo dovedl na myšlenku Linuxu. Jenže jsem si stejně chtěl koupit Okna, protože jsem na ně prostě zvyklej a ještě pořád mě je Linux nahradit nedokáže. Nehledě na to, že jsem chtěl fungující PC hned a ne za rok.
A tak mám teď na počítači oboje. Visty používám a do linuxu se snažím proniknout. Třeba až budu za deset let opět kupovat novej počítač, tak už nový Windows kupovat nebudu a budu mít Linux, pěkně zadarmiko a budu spokojenej. Nebo taky ne. Jenže proč to nezkusit. Zatím to co jsem viděl, není tak špatný. Ale bude to na dlouho ještě.

Žádné komentáře: