úterý 25. listopadu 2008

Respekt

Už je tomu třeba půlroku, co jsem si na zkoušku předplatil elektronickou mutaci Respektu. Na zkoušku. Jestli ji budu číst. Nečetl jsem ji. A tak jsme si to předplatné neprodlužoval.
Bude to už nějaký pátek, co jsem si poprvé řekl, že se Reflex hrozně změnil a že už to není to co bývalo. Svedl jsem to na články na reflex.cz. Tak jsem je přestal číst a předplatný si prodloužil.
Není to tak dlouho, co jsem opět dočetl reflex v pondělí a teď nemám co číst cestou do práce. Dřív jsem musel jít do trafiky a koupit si na čtení něco jiného. Povětšinou Respekt. Jak jinak.
Doufám, že dneska to bylo naposledy na delší dobu. Dneska jsem si totiž předplatil aj Respekt. Je sice docela dobře možný, že to nebudu stíhat číst, ale třeba se kvůli tomu naučím číst něco aj doma. Sedmu si ke stolu a budu si číst. To je věc kterou jsme nedělal snad od té doby, co nejsem nezaměstnaný. To jsem ale snídal dvě hodiny, takže se to nepočítá. I když ty snídaně se mě hafo líbily.

Žádné komentáře: