pátek 27. února 2009

Vědět to nějakej brňák, tak mě cásne po hlavě hokejkou.

Zrovna jsem se totiž dočetl, že Brno žije hokejem. V Rondu je pořád narváno. Lístky se vyprodávají během chvilky. Všichni nosí modré šály. Všichni žijí Kometou Brno. Jak to, že já ne? Jak to že skauti nechodí na hokej? Oni teda možná chodí, ale to asi nevím. Že by šla Sebranka někdy kolektivně fandit? Třeba by to byl zajímavý zážitek. Protože ta atmosféra je prý úžasná! Škoda, že mě je Kometa a hokej úplně u prdele. A taky si nedokážu představit, že bych tam šel a fandil. To by bylo jako chodit na kurzy háčkování ... mno to je hrozný přirovnání. Co jsem to za brňáka? Bych měl být pyšnej a jezdit po stadionech a mít doma dres a modrou šálu a hádat se s fanouškama protivníků a pít pivo z kelímku minimálně dvakrát do měsice a umět bruslit a mít hokejku s podpisem a puk z finálového zápasu a kdo ví co ještě. Nebudeme to nikomu říkat, že mě je to všechno jedno. OK?

Vzhůru Brno

kotelník: Vzhůru Brno,kotel: Vzhůru Brno,kotelník: Brno Kometa,kotel: Brno Kometakotelník: pojdme hoši vyhrajeme dneska,kotel: pojdme hoši vyhrajeme dneska,kotelník:Vzhůru Brno,kotel: Vzhůru Brno,kotelník:Brno Kometa,kotel: Brno Kometa,kotelník: pojdme hoši stadion vám tleskákotel: pojdme hoši stadion vám tleská
celej stadion tleská

Princezna von Mlejn
Znám jedenu slávnou Kometu brněnskou,a ta špicovej manšaft má,dneska ta, kometa,soupeře zas rozmetá,a tři body si doma ponechá,dneska ta, kometa,soupeře zas rozmetá,a tři body si doma ponechá.


No není to krása? Uplně se tam vidím. Pivo v ruce. Buben na krku. Bílomodré proužky na tváři ... božebože

Žádné komentáře: