čtvrtek 25. února 2010

Reklama

Minulý týden jsem se konečně odhodlal k zásadnímu životnímu kroku. To je blbost. Koukl sem na stránky a zjistil, že mě radikálně probrali sortiment volejíčků, tak sem si našel jinej masážní a koupil si ho. Je bílej, panenskej, kokosovej, děsně drahej, prý krásně voňavej (já ho včera necítil, protože byl stuhlej. Taje při 25stupních, proklatě!) a taky je prý děsně zdravej. Třeba na smažení nebo do salátu, což je poněkud děsivá představa. Zase si ale po masáži můžu jít rovnou usmažit ruce nebo vás! Takže mě včera došel. Jako poštou. A s přihlédnutím na fakt, že prý příští rok a den budu mít víc volnýho času, tak sem si říkal, že vás pozvu na masáž. Možná se vám líbit nebude, ale možná taky jo. To se uvidí. Pokud ovšem přijdete.
Kde mě najdeš víš, takže to je teď na tobě :)

Žádné komentáře: