neděle 14. února 2010

Všechno co má svůj počátek, má i svůj konec ...

...to přesně jsem ukradl z Matrixu a je na tom kus pravdy a řekni, že ne!

začátek sem si nenaplánoval, na to jsem měl jiné zaměstnavatele. Konec, to už bylo o něčem jiném. Plánoval se víkend v Čermné a do poslední chvíle jsem nevěděl, že bude poslední volný.

Ve finále sem si nemohl představit lepší poslední víkend. S Bětkou. Pod Vlivem. Na prkně a svahu. S Bárou, Bobem a Klackem, tudíž ponovu. Po návštěvách. Bezstarostně. Celý život bych chtěl žít bezstarostně. Není asi nic lepšího nežli žít bezstarostně. ... Kdo by si to nepřál a tak že je to blbost.

Byli jsme v Čermné. Po milionté. Opět v jiném složení a opět v krásném prostředí. ... ať si kdo myslí co. Choval jsem se a vždy se budu chovat dětinsky. Jsem dítě. Zapomnětlivé. Sklerotické. Špinavé --- sprcha.

PS: na Legendární pondělky se narazilo v Čermné a myslím, že by se to mělo opět obnovit. Není nic krásnějšího než vědět co se bude dít příští pondělí. Protože víte co? Zapomíná se na "tradice"! Tím nemyslím Vánoce a Velikonoce. ... Víte co myslím, jdu se vykoupat, najíst a zamyslet.

Žádné komentáře: