úterý 27. dubna 2010

Born Free

Tak jsem po dvoudenní pauze opět stáhnul nový CD. Dost mě to uspokojuje, si v dopoledne v práci pustit něco co jsem ještě nikdy neposlouchal. Máme to totiž s kubasem rozdělený. Já poslouchám v práci převážně nový věci a on doma Ondřeje Havelku a žehlí. Možná proto tu za poslední týden přibyly jenom odkazy na nějaký songy. Dneska i když jsem se hodně snažil tomu nebude jinak. Protože sem na Pitchfork narazil na tuhle holku hafo drsným klipem. Přesně takhle by měl asi vypadat dobrej klip i když se docela divím, že ho někdo nezakázal. Ale chvilku sem si připadal, že se koukám na nějakej film a ta písnička je jenom prostě dobře vybraná. ... cha. psát neumím, takže historka. V neděli jsem od Jitky dostal tip na film na školku. Jogíni a Sádhuové od Viliama Poltikoviče. A že prý se mám zeptat Rudolfa Švaříčka, majitele CK Livingstone, že ten film promítal loni na Go Kamera. Jako kde sme? Jak si můžu na netu najít mejla na někoho takovýho a chtít po něm půjčit film!!! Půl hodiny po tom, co jsem mu (na druhý pokus) odeslal mějl, mě odpověděl V. Poltikovič, že mě film může půjčit na DVD a aji film Sarvamangalam, který se prý k tématu hodí víc. Ta technika. Kde se to zastaví. A pak se můžu divit, že mě včera na seniorátním výboru nahlodali, že bych v SOM na podzim nekončil. Kde jinde si nadělat kontakty? Chjo. Ne že bych o tom nepřemýšlel, ale podle čeho se rozhodnout? ... hleďmě. hleďmě. M.I.A. má na svědomí Paper Planes z Milionáře z chatrče.

Žádné komentáře: