čtvrtek 15. dubna 2010

Čtvrtek

čiré bláboly

nemám rád telefonování. Přesto je musím pořád zvedat ... cha. jakmile sem dopsal slovo "zvedat", tak zazvonil. Naštěstí ale jenom jednou. Někdo si to prostě rozmyslel. Občas dokonce chodím na záchod jen proto, že si myslím, že zrovna když budu pryč, tak zazvoní a nebudu ho muset zvedat. Což se ještě nikdy nestalo. Zvoní jenom když sem tady. ... ale zajímalo by mě, proč všechny kapely měknou s postupem času. Pak musí založit jinou kapelu, aby zase byli drsnější. Znáte nějakou kapelu, která začala s novým albem hrát míň popově? ... s komínama je to těžký. .... stejně jako s autorskýma právama. chtěl jsem vám sem hodit Betonový boty, jenže bych musel souhlasit s nějakema podmínkama, coč bych nemohl. A youtube mi nepomůže. ... Cypress Hill naštěstí vlastní ... nikdy bych nečekal, že první dvě knížky který si kdy koupím budou tak hrozne depresivní. Myslíte, že se mužu stát fanouškem Houellebecqa. Koupil sem si elementární částici .... jsem si stoprocentně jistej, že bych se měl co nejdřív znova podívat na Human traffic, Americkou krásu a Apocalypto. Co děláte v pátek? Co dělám já v pátek? Nemám diář, takže vůbec nic nevím. Už dlouho jsem neměl pizzu ...

Žádné komentáře: