čtvrtek 29. dubna 2010

Jak moc umím nakupovat?

Vůbec! A to tak že dost. Není to teda jako pravidlo, ale to co nakoupím blbě je víc vidět než to ostatní. Třeba ty kalhoty, který sem měl na sobě jednou a teď ve skříni čekaj až změním hudební styl (hiphop by se hodil). Nebo ty ponožky co sem si koupil včera. Ty asi se nedočkaj dokud mě šalina neamputuje prsty na nohách. Budete mě věřit, když napíšu, že jsem si včera koupil dva páry ponožek a ani mě nenapadlo se podívat co je to za velikost? Prostě jsem vzal ponožky. Až doma jsem se lekl. Nicméně dřív než jsem je vybalil. Ale s mým štěstím můžu jedny nosit. Druhý asi daruju.

Daruji bílé kotníkové ponožky Voxx. Voxx jsou totiž nejlepší!

jooooooooooooooooooooooooooooooo. ... tento týden totiž z nějakýho záhadnýho důvodu chodím spát v deset. Únava nebo co. To není důležitý. Jenže ráno jsem čím dál víc unavenej. Dnešek je extrém. Proto jdu dneska na Flédu na N.O.H.U. Takže stažení posledních alb byla jasná volba. Genius/GZA a album Liquid Swords byla jenom náhoda. Jenže až Pavel Bobek a country album Víc nehledám mě zvedlo náladu. .... sem ochotný přežít ještě jednu písničku, ale pak to musím vypnout! Předělanej Johny Cashe mě nijak nebere. No nekecám!

A video k dobru. Chemical Brothers vydali nový album a tohle je část viz vizualizace k Escape velocity.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A jaký číslo mají ty ponožky teda?:-D

J.R. řekl(a)...

34? tak nejak ;-)