čtvrtek 10. února 2011

Menu

V IBC máme super jídelnu. Normální jídelnu. Takovou menzu. Jde to tam rychle. Mají velkej výběr. Je to kousek. A taky berou stravenky, což je hlavní. Včera jsem tam šel na oběd a pět minut sem stál před tou tabulí s jídlama. Nemohl sem si vybrat. Vůbec na nic jsem neměl chuť. Posledně tam měli aspoň ty zapečený nudle se špenátem. Nebylo to sice vůbec dobrý, tak ale stálo to čtyřiaosmdesát korun. Nakonec jsem si vzal nějaký maso na hrášku a rajčatovej salát. Hned jak sem to té paní řekl, tak sem si vynadal, protože to bylo to první co jsem při výběru zavrhl. Na druhou stranu mě to aspoň nezklamalo. Čekal sem, že to bude divný a taky to bylo divný. Aspoň že ty rajčata chutnaly nijak, další divnou chuť bych nezvládl.

Máme tu taky super kavárnu. Zemanovu kavárnu. Šak ju znáte. Mají tam taky meníčka. Hlavně teda dekadentní snídaňové menu, ale o tom jindy. Mají tam docela normální výběr. Je to kousek. Taky tam berou stravenky. A hlavně je tam příjemná atmosféra, normální lidi a příjemná obsluha. Dal bych si hned všechno co na tom menu mají, ale šel sem tam dneska na dukátový buchtičky, takže to bylo jednoduchý. Nakonec sem se teda musel spokojit s rýžovým nákypem. Lepší sem nejedl! Nikdo totiž rýžový nákypy nedělá. Jak to jak to? K tomu celerovou polívku. Něco ke čtení by to chtělo. Za sedmdesátsedm korun?

A taky máme za rožkem potraviny, kde mají čerství rohlíky, grahamy, ořechový cosi a tak. No hlavně dobrý pečivo teda. ... ale pořád nevím jak s těma obědama. Na sladký do Zemanky? ... ne. Dudu obědvat rohlíky a do Zemanky půjdu na Valentýnské snídaňové menu.

paštika z králíka a foie gras podávaná horká se slanou brioškou

teplá telecí šunka

opečená slanina

vejce na hniličku

sýr brie

konfitovaná cherry rajčátka

lívanečky s borůvkami a kysanou smetanou

čerstvé ovoce

pečivo z naší pekárny s máslem

čerstvá pomerančová šťáva

káva, horká čokoláda nebo čaj


A dám si k tomu láhev vína, protože šampaňské po ránu? ... ještě štěstí, že je valentýn 14., Daniela tu není, nemám peníze a tak vůbec. ... "A co ty rád čteš?" "Já? Já si rád čtu jidelní lístek Zemanovy kavárny"

Hlavně se kolem zemanky dějou samý hezký věci. A ty už mě nevezmete :-P

Žádné komentáře: