úterý 9. září 2008

Psyclon Nine

Bude to znít hrozně strojeně nebo co, ale jednou takhle v hospodě padla otázka "Zdalipak člověk poslouchá takovou hudbu, jakej Je. Nebo Je takovej, jakou poslouchá hudbu". Už nevím jak se ta debata vyvíjela, pokud jsme se tou otázkou vůbec zabývali, určitě jsme ale nedospěli k žádnému závěru. Což je možná dobře, přotože bych měl teď asi jinak strach.
Občas mám náladu na poněkud zlobivou hudbu. Já za to ale nemůžu. To Gassik mě k tomuhle dovedl. Dobře dostal mě k těm z fotky, protože trochu strašidelnou hudbu jsem poslouchal aji před tím. Naštěstí mám ale výmluvu.
Mám dost těch sladkých hlýsků, ulízaných melodií a láskyplných textů. Už toho mám až po krk! Zapomněl jsem doma hudbu a mám tu povětšinou jenom The best of 70s, 80s a 90s. Jsou toho sice kvanta, ale chápete mě. Je proti zdravému rozumu vydržet to poslouchat déle. Už se mě chce zvracet z některých "pecek". Nicméně se mě chce zvracet už i z tohohle, takže si dám pauzu. Hodina bohatě stací. A navíc. Jeden nikdy neví co bych pod vlivem téhle hudby udělal.

Žádné komentáře: