čtvrtek 11. září 2008

Chtějí mi vzít klíče

Už nějaký ten čas nejsem aktivní v našem oddíle. Sem tam něco provedu pro rovery, ale to je jednou za sto let a ještě se někdy snažím vybrat si lidi. Nechodím na schůzky, protože to nevychází, nevedu žádnou družinku, protože na to není kdy, nemám žádnou funkci, protože je to hrozně beznadějná činnost. Přesto mám ještě stále klíče od klubovny a skladu. Ono se to totiž hafo hodí. Když je potřeba něco půjčit, tak jdu a půjčím si to. Nejde jen o mě. Prostě občas něco někam beru.
Teď se to změní. Pokud se někomu nebude líbit, že mám klíče a nemám co dělat, tak mě klíče vezmou a budu muset chodit, doprošovat se a domlouvat se s někým kdo klíče má. pfffff. Takovej vopruz. Skoro abych si našel nějakou funkci. Teď bych si ji klidně i našel. Jenže teď mám čas. Až se vrátím, tak ten čas mít nebudu. A chuť? Ta teprve ne. Takže to třeba nějak Šťovík ukecá. Jinak budu smutnej a ještě ke všemu bez klíčů.

Žádné komentáře: