čtvrtek 25. září 2008

Stesk po Itálii

Teď mě napadlo, že místo kalendáře a trhání lístečků do mého příjezdu, bych mohl napsat každý den, co mě bude v ČR chybět. Není to pravda to stejný. Dalo by se říct, že je to skoro pravý opak, ale nepřijde mě to jako špatný nápad.
Takže si to zatím shrňme. Byl jsem tu dohromady 70 dní. Z toho 370hodin jsem byl v práci. Spal jsem docela dost, takže řekněme, že jsem měl 350 hodin na to, abych poznal Itálii. To mě přijde docela dost. Doufám, že je to dobře. Možná se za tu dobu dá naučit italsky. Možná se dá procestovat kus země a vidět hromada věcí. Nemyslím si, že bych se tu flákal, ale možná se toho dalo dělat víc.
Mám výmluvu. My tu nebyli na dovolené, takže jsme většinu času byli v práci a volný čas jsme věnovali odpočívání a relaxaci. Ano, to mi bude chybět asi nejvíc. Jít po práci k moři. Zaplavat si. Opalovat se. Číst si. Kochat se. Koukat na filmy. Flákat se v posteli s knížkou s broskví v ruce. Jít jen tak do města. Nic neřešit. Mít hromadu volného času. Jet o víkendu autem někam na výlet. Už teď cítím, že to je všechno přitažený za vlasy. Ano, bylo to krásné. Ano, líbilo se mě to. Dalo by se říct, že něco bylo lepší než v ČR. Že by mě to ale už teď chybělo? To ne. Na to jsem až moc závislej na ostatních lidech. Práce, ta mě bude chybět. Atmosféra a lidi v práci.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Drahý, tvoje pravopisné chyby mě teď úplně dojaly...

J.R. řekl(a)...

Ale vzdyt jich tam zas tak moc nebylo, ne? Nejaky jsem opravil ;-)

Anonymní řekl(a)...

Tak jeětě jednu (tu úplně první;-) a bude to supr..ale "broskvý" bylo fakt krásný:D

J.R. řekl(a)...

tak a je to. Snad je to vsechno :) nadpis sem si pravda, asi pred tim necetl :-D .... sem si to kvuli tem chybam musel cist a nelibi se me to co sem napsal :)

Anonymní řekl(a)...

ale prosimtě.