úterý 30. září 2008

Po hrozně dlouhé době se mě podařilo si jen tak, podle názvu, vyhlídnout kapelu, získat ji a oblíbit si ji. Ani nevím která hudba se mě takhle zalíbila naposledy. Hlavní problém je rozhodně v tom, že na to není tolik času a nálady. Ne. Problém je v tom, že věci, které mě zaujmou podle stylu, recenze nebo názoru, tak pak nejdou nikde sehnat. Naštěstí mě Gassik aspoň tohle našel, stáhnul a poslal. Poslal mě teda ještě aji The Young gods, ale ti se mě ještě nelíbí tolik. I když je si to docela podobný. Trochu. Občas. Možná.
Warren Suicide. Electronic. Rock. Industiral. Trochu přímočaré. Trochu komplikované. Rozhodně zajímavě trpké. Ponuré jako I Am X. Hravé jako ... hmmm ... Zion Train? Poslouchám to po třetí za sebou a vůbec mě to nevadí. Právě naopak.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A k tomu maji 26. listopadu na flede koncert. Zda se, zes je objevil prave vcas:)

J.R. řekl(a)...

tomu se nerika stesti. tomu se rika.......hmmm. projizdel sem program fledy a pak sem si je nechal sehnat ;-) ... stejne jako maji 2.10. na flede koncert The Young Gods. Na ty bych treba taky sel, ale kdyby nestali petikilo.

Anonymní řekl(a)...

Vis, ze poker je joker s j? A ze nahoda je jahoda s j?
:)