středa 4. února 2009

Dieta

V životě si každý projde obdobím, kdy si uvědomí, že mu to všechno přerostlo nějak přes hlavu. Někdo si to uvědomí dřív, někdo později, jsou aj případy, kterým to někdo řekl a donutil je ke změně. Je na tom kterém, jestli bude ochotný s tím něco udělat nebo jestli se tím bude užírat tak dlouho, až ho to sežere. Nevím přesně do které skupiny patřím já. Tak trochu mě to bylo řečeno, i když spíš jen naznačeno. Tak trochu jsem na to přišel, ale zase kdybych nebyl donucen se nad tím začít zamýšlet, tak bych ani nezačal. Rozhodně to vím už dlouho a nechávám se tím užírat. ... hehe. Dělám si srandu. Takhle píše mě zlé já. muheheheeeee.
Jednoduše se přihodilo, že jsem si rozbil monitor. Vzali si ho do servisu, protože je ještě v záruce, ale moc nepočítám s tím, že by mě ho na záruku opravili. Přeci jenom spláchnutej mobil v záchodě vám taky na záruku nevezmou. No a mě teď čeká pěkných 30 dní bez PC. Shodou náhod to přišlo v takové slabé chvilce. Takové té nasrávací chvilce. Naštěstí se mě podařilo ji pořádně chytnou za pačes a vykopat z hlavy. Teda aspoň první den se to dařilo. No ale hlavně jsem chtěl, že se těším až nebudu doma vysedávat u PC a snažit se komunikovat skrz virtuálnosť. Doufám, že se mě podaří sedět doma, číst si, koukat občas na TV, dělat doma něco ku prospěchu domova a hlavně doufám, že se mě nebude stýskat po PC. Určitě to bude děsná nuda, ale zatím se na to těším.

Žádné komentáře: