pondělí 27. července 2009

185

....tolik casu uteklo mezi budíkem a nalogováním v práci.

Musel jsem byt dneska na pul osmou (To jsem si myslel, ale mel jsem tam byt v osm. Což dává smysl, protože v 8:05 tam ještě žádnej dělník nebyl) na jiraskove kvuli klicum od uklidove misnosti, dělnící tam měli cosi malovat nebo co. Tak ze si pred tim skocim k holicovi. Přece nebudu spát do sedmi, když jsem šel spát v deset. Štěstí přeje ranním ptáčatům. Ztrhala to ze mě mrknoutím oka a za deset minut, skoro sem tam usnul, jsem sel. Pěkně pesky az na jiraskovu. Tam jsem pobalil veci, ktery se tam za ty leta nahromadily, protoze pak musim odevzdat klice zakove a vubec sem s tim nepocital, takze toho bylo docela hafo. Abych sem s tim nemusel chodit az do prace, tak ze to hodim do klubovny. tak sem si skákl na salinu, jel na ceskou a pak pěšky až do klubovny s obrovským pytlem. Z klubovny nejkratší cestou na šalinu. Takže na Hybešku. Přijdu tam a kousek od zastávky bouračka, sanitka, policajti, zasekaná ulice. Autam sem, auta tam a první co jelo jako náhradní, tak byla jednička. Jak jsem to pak sledoval, tak to asi bylo aji to poslední co jelo. Tak sem do ní naskočil a svezl se o jednu zastávku. Od tama jsem šel na Poříčí. Tam jela první sedmička. Takže pěkně ke krematoriu a pěšky dolů ke hřbitovu. Je to divný, ale je to rychlejší než jít pěšky od Unionu. Mno a tam už čekala hromada lidi a očividně těch dvojek náhradní dopravy moc nejelo ... tak sem si tam poseděl dvacet minut, koukal jak náhradní doprava sváží lidi od Modřic a jel do prace ... nevím jestli je uplně zdraví mít tolik pohybu po ránu.

Žádné komentáře: