sobota 25. července 2009

film půlroku

...nemůžu totiž napsat film roku, protože co když uvidím lepší. To by pak mohl někdo říct, že přeháním. Jen se bojím, že jsem ten první půlrok viděl nějaký super film, na který jsem zapomněl.

Každopádně se nestává často, že dokoukám film a řeknu si: Jo, tak tohle byl výbornej film. Lepší jsem už dlouho neviděl.

True Romance se jmenuje a nevím čím mě nadchl víc. Hudbou? Hanz Zimmer je klasika a pokud se to smíchá s hromadou výborných rock'n'rolových válů, tak prostě nejde nenadchnout. Zápletkou a zpracováním? Film, kterej točí stejnej režisér jako Posledního skauta podle scénaře Tarantina prostě musí být boží! Nebo snad obsazením? Myslel jsem, že Pitt nemůže hrát šílenější postavu než v 12-ti opicích nebo Po přečtení spalte. Chyba. Za to, co tam Pitt hraje bych mu dal Oskara :-D
Musím běžet, takže .... láska až za hrob. romantika. sex. vtip. násilí. napětí. krev. smíchat, nakopat, polaskat, prohodil zdí a voala. Geniální koktejl. I love it!

Žádné komentáře: