úterý 19. srpna 2008

Dobré jídlo

Mám takový nápad. Napadlo mě, že bych sem napsal o tom, jak mě zklamal dnešní oběd. Jak mě přišlo tohle stravování smutný. Jenže nevím jak mám začít, protože mě ještě pořád leží v přiše ty špagety a fakt nevím co s nima mám dělat. .... dokonce i po dvou hodinách tam leží!
Jak je možný, že v Itálii mají tak výbornou jídelnu v supermarketu! Čerstvou zeleninu, ovoce, milióny druhů pití, příloh a jídel, sládkýho, kafe a zprávy u oběda a tady máme takový nálejvárny, kde maj všechno jen ne dobrá a zdravá jídla. Na dobrý pojezení se dá zvyknout neuvěřitelně rychle. Jenže co pak? Rozmlsanost, náročnost a podobné záludnosti pak zabraňují jíst v Eurestu.Teď to těch pár dní vydržím a vrátím se zpět k dobrotám. Co ale budu dělat, až zase budu muset obědvat ty špagety s kečupem, bramborový kaše z prášku, hnědé univerzální omáčky na sto způsobů a oschlou zeleninu? Strašidelný!

Žádné komentáře: