čtvrtek 28. srpna 2008

Jak utratit peníze ?

Včera jsem si málem koupil notebook. Mno koupil. Spíš vybral. Nakonec jsem si ho snad aji vybral, protože mě to už přestalo bavit. Taky nechápu, proč nedělají dvě firmy dva druhy notebooků. Kdo se v tom má přehrabovat! Tolik firem a tolik typů. Nejhorší na tom byl fakt, že vůbec nevím na co bych ho tak potřeboval, takže nevím co chcu a tudíž jak drahej mám kupovat. Nakonec jsem se rozhodl, že "ne moc drahej". Ale přece si nebudu kupovat levnej notebook, ten přece nemůže být kvalitní. Nebudu vás napínat. Určitě si dovedete představit, jak to dopadlo. Nekoupil jsem si žádnej. Protože jsem nezjistil na co bych ho potřeboval. A vyhodit dvacku za něco co nevím na co využiju? To si raději koupím .... něco jinýho. Musím něco vymyslet. Než budou vánoce.

Žádné komentáře: