čtvrtek 28. srpna 2008

Myslel jsem si, že vsechno se může změnit, ale festival v Jimramově ne. Lidi, hudba, atmosféra, prostředí. Zmýlil jsem se. Všechno se mění a tenhle fesťák taky. Což je krásný. Není nic horšího než když něco zakrní. Následně totiž musí odumřít. Málem jsem si začal myslet, že tohle se děje v Jimramově. Není tomu tak a můžou za to v prvé řadě lidi. Nevím jak pro jiný, ale pro mě je tahle akce hlavně o lidech a naštěstí tam lidi jezdí neustále a neustále alespoň část těch pohodových.
Je zvlaštní pocit jet na hudební festival s tím, že vím, že kapely jsou na druhém místě. Bude to tím, že kapely jsou mě neznámé a docela mě to vyhovuje. Na žádnou se netěším, nejsem vázán časem a poslouchám, když se mě chce a ne když hraje super kapela. Doufám, že nehledám dobré v tom špatném. To špatné je to, že na jimramově nebyly moc známé kapely. Tak ať si. Mě to nevadí.
Teď jsem se tady do toho nějak úplně zamotal a nevím co jsem chtěl říct. Mohl bych třeba říct, že si lidi z Jimramova konečně všimli, že se tam něco děje. A nejen oni. Reklamy na jídla místních restaurací, Rádio Petrov rozdávající reklamní předměty. Za rok tam bude hrát minimálně Anneta!
Pointa je, že ten festival má krásnou atmosféru, sympatickou hudbu a super náhon na koupání.

Žádné komentáře: