úterý 25. května 2010

je to letos všechno nějak napínavé. Po týdnu stresu u hokeje to vypadá na úlet okolo voleb. Ještě že na ty se nemusím koukat v živým přenosu. Pěkně si přijedu z Blažkova a bude. Navíc jsem stejně už smířenej se socanama, takže už mě snad nic nepřekvapí. Doufám teda, že fakt přes Klause neprojde žádná vláda s podporou komančů, jak říká. Trochu si polepšil při hokeji, kdy prý fandil a plácal rukama jak divej, tak si to přece takhle blbě nepodělá u mě, ne? Vlastně by mě ani nevadilo, když by socani byli ve vládě, když vyhodí Paroubka. Což taky začíná vypadat docela reálně. Ještě pár by jich mohli vyházet. .... stejně to zase všechno někdo podělá a domluví se na té nejhorší možné variantě. Hokejistům jsem věřil, ale u politiků mě to nějak nejde. V pátek si tam hodím svůj ... hmmmm ... zelenej lístek asi a necháme se překvapit. Ještě pořád si čtu články v novinách o hokeji. Nevím co se to letos stalo, že mě to tak drží. Ale ještě že už je konec. Stejně už vlastně nemám skoro co utrácet. Ondrovi to taky leží v hlavě, tak to nějak domluvíme a budeme chodit na kafe do Veselé kavárny místo do horácké.

Žádné komentáře: